bilde av Tor Hjelset

Foto: Ullensaker kommune

Tor Hjelset er ansatt som enhetsleder Kommunikasjon og samfunnskontakt, men vil fra 1. januar 2024 også lede Innovasjon og digitalisering. Han konstitueres i stillingen frem til kommunen har ansatt ny leder for området Innovasjon og digitalisering.

Tor ble tilsatt som enhetsleder Kommunikasjon og samfunnskontakt 1. september 2022 – og har i løpet av et drøyt år bidratt til god utvikling av kommunens tjenester på området han har et faglig ansvar for. Oppgavene i enheten er variert og krever god koordinering. Tor har ivaretatt dette på en meget god måte, og han har vist gjennom praktisk handling og ledelse at han har forutsetninger for å lede komplekse funksjonsområder.

- Jeg er svært fornøyd med at Tor har takket ja til å lede to sammensatte og utfordrende enheter i kommunen, sier kommunedirektør Erling Kristiansen.

Avtroppende leder Lars Einar Elstad har gjennom flere år bygget en robust og velfungerende enhet, som bidrar med strategisk rådgiving og digitale tjenester til hele kommuneadministrasjonen. En dedikert gjeng medarbeidere leverer tjenester av høy kvalitet og i god dialog med kommunens øvrige administrasjon. Tor er riktig mann til å lede tjenestene frem til kommunen har fått ansatt en permanent leder for teknologisatsningen i Ullensaker kommune.

Publisert: 24.11.2023 09:18
Sist endret: 24.11.2023 11:56