Ullensaker Kommune har hyggelige kontorer, i det historiske bygget «Posthuset» ved Gardermoen, ledige for omgående innflytting. Til kontorene er det fellesfunksjoner som kopirom med printer, spiserom, kjøkken og stort møterom med tekjøkken. Fibernett, kablet og wifi.

Nå er to av 14 kontorer ledige. Disse er hhv ca. 10 og 20 kvm. Veiledende leiepris er kr 1200,- pr. kvm/år for kontorlokaler. I tillegg faktureres felleskostnader og mva. Felleskostnader omfatter strøm/oppvarming/ventilasjon, vedlikehold, snørydding og vaktmestertjenester.

«Posthuset» ligger på en flott opparbeidet tomt, med flere gamle bygg i historiske omgivelser. Eiendommen har godt med parkeringsplasser og lett atkomst fra E16. Herfra er det kort vei til Oslo Lufthavn, E6 og Jessheim sentrum. Det går buss hvert kvarter morgen og ettermiddag, samt halvtimesruter til OSL Gardermoen. Perfekt beliggenhet for bedrifter med utstrakt reisevirksomhet eller fraktbehov, som vil ha nærhet til effektive frakt- og kommunikasjonsløsninger som fly, tog og bil.

Avstander:

• OSL: 6 km
  • Jessheim 12 km
  • Lillestrøm 34 km
  • Oslo S 49 km

Ta kontakt med Ivar Melbye på tlf 915 36 466 for mer informasjon, og avtale om visning.

Bilde av et av det minste kontoret og møterom:

møterom

Publisert: 28.05.2019 15:03